Digitālā personāla daļa ir saistīta ar procesu optimizāciju, kurā tiek izmantotas sociālās, mobilās, analītikas un mākonī balstītas tehnoloģijas, lai personāla daļa un personāla atlases komanda būtu efektīvākas. Šo jomu digitālu padara nevis jaunu tehnoloģiju izmantošana, bet gan uzņēmuma kultūras saskaņošana, darbinieku pilnveide un procesi, kas līdzsvaro efektivitāti un jaunievedumu iespējas ar ietekmi uz uzņēmējdarbību.
Interese par MI (tās ir mašīnas, kas strādā un reaģē kā cilvēki) tehnoloģijām personāla atlasē ir liela. Daudzi šādu risinājumu izstrādātāji apgalvo, ka viss, ko viņi izstrādā, ir balstīts uz MI. Protams, uz algoritmiem balstīta tehnoloģija, kas atrod pareizos cilvēkus pareizajiem darbiem, pastāv, un mēs zinām, ka, attīstoties viedajām tehnoloģijām, parādās MM elementi. Sarunboti, kas veicina kandidātu iesaisti, automatizēta darbinieku meklēšana, algoritmi, kas rāda vakances konkrētai mērķauditorijai, un citi rīki virzās uz MI pasauli personāla atlasē, taču tie nav tik labi attīstīti, kā to pasniedz reklāma.
Pieaugot uz MI un MM balstītiem risinājumiem, ir viegli pieņemt, ka to sniegtie dati un algoritmi ir pareizi. Šeit ir daži svarīgākie jautājumi, ko uzdot šādu risinājumu izstrādātājiem par viņu produktiem: