Kā izskaidrots iepriekš, adaptēšana procentos izmēra darbinieku skaitu, kuri ir piekrituši mūsu iekšējas komunikācijas procesiem un ir reģistrējušies GuavaHR aplikācijā. Ko intervijās mums pastāstīja?
1. Rūpējieties par iekšējo komunikāciju it kā tā būtu darba drošība.
Vienmēr kad jauns darbinieks pievienojas uzņēmumam/iestādei, darbiniekiem jāiziet kursi par darba drošību ar saistītiem uzdevumiem, pirms viņi vispār drīkst uzsākt darbu. Tas ir tikai likumsakarīgi - būt drošam. Gan darba devējam, gan darbiniekam, gan klientam. Bet kāpēc mēs pieņemam, ka mums vajadzētu rīkoties citādāk ar iekšējo komunikāciju?
Tas bija viens no četriem galvenajiem atklājumiem: katram mūsu veiksmīgākajam klientam bija sistemātiska pieeja, lai izveidotu komunikāciju ar jaunajiem darbiniekiem. Viņi lēnām izskaidroja, kāpēc vispār uzņēmums rūpējas par iekšējo komunikāciju, kāpēc tas ir nepieciešams, kā viņi to dara un kāda ir darbinieku loma tajā, kā arī, kā izmantot viņu IT sistēmas u.c. Viņiem bija sistemātiska pieeja tāpat kā ar veselību un drošību.
2. Izveidojiet daļēji obligātus komunikācijas kanālus.
Daudzi HR vadītāji tic, ka, lai sasniegtu veiksmīgu, atvērtu komunikāciju, piedalīšanās tajā jābūt pēc paša vēlmes, bet mūsu veiksmīgākie klienti ne gluži pilnībā piekrīt tam. Turklāt saskaņā ar apmierinātības aptaujām, tas arī ir uzlabojis darbinieku apmierinātību ar esošo darbavietu.
Izveidojot savus iekšējās komunikācijas rīkus, vismaz daļēji nepārprotami tiek dots signāls tam, cik svarīgi tas ir uzņēmumam. Efektīva komunikācija nav jauks uzdevums, bet gan viena no darba galvenajām sastāvdaļām.
Mūsu klienti ar labākajiem sasniegumiem devuši dažus lieliskus piemērus, kā ar dažādiem veidiem sasniegt iecerēto. Pirmkārt, kanālus varētu padarīt oficiālus, iekļaujot tos darbinieka līgumā. Tas nav juridiski saistošs, bet padara to oficiālāku. Vēl viens veids ir iekļaut divu veidu komunikācijas kanālus jūsu ISO vai citos iekšējos procesos tā, lai paliek grūti vai neiespējami izvairīties no tiem.
Vēlaties, lai iekšējās komunikācijas risinājumu izmantošana šaujas debesīs? Izveidojiet aplikācijā balvu izlozi starp jūsu darbiniekiem vai piešķiriet atlaides jūsu pašu pakalpojumiem vai produktiem un tikai caur jūsu kanāliem. Viens no mūsu klientiem uzaicināja savus darbiniekus pieteikties uzņēmuma darbinieku kartes saņemšanai vietējā degvielas uzpildes stacijā un pajautajā aizpildīt formu caur GuavaHR aplikāciju. Tas ļāva iemācīt lietot aplikāciju 20 darbiniekiem, kurus iepriekš nebija iespējams sasniegt.
Parasti šis solis ir daudz vieglāks ar jaunajiem darbiniekiem, jo viņi ir vairāk ieinteresēti saņemt jaunu informāciju, kā arī viņiem nav iesakņojusies pieredze ar kaut ko, kas iepriekš ir bijis darīts.