Kvalitatīva atgriezeniskā saite ar darbinieku ir regulāra, līdzsvarota un atklāta. Citiem vārdiem sakot, tā būtu jānodrošina, ievērojot konsekventus intervālus, vienlaikus ietverot gan pozitīvo, gan kritisko saturu, izslēdzot nepatiesības vai pārmērīgas uzslavas. Šāda atgriezeniskā saite ir saturīga un pēcāk rada pievienoto vērtību jūsu attiecībām ar darbinieku. Viņš vai viņa pēc sarunas ar jums jutīsies par sevi pārliecināts, taču nezaudēs vēlmi sasniegt vēl vairāk.
Nianses. Tagad, kad esam uzzinājuši, kas kalpo par pamatu kvalitatīvai atgriezeniskajai saitei, var būt noderīgi apskatīt, kā izsakāms aizrādījums darba vietā.
Svarīgi – sekojiet līdzi savam tonim. Arī tad, ja situācija ir kaitinoša, vadītājam vienmēr ir jāsaglabā profesionāls tonis, realizējot kļūdainai rīcībai sekojošu norādošu atgriezenisko saiti. Protams, mēs visi esam cilvēki, taču darbs ir vieta, kur svarīgi koncentrēties uz faktiem, ne jūtām. Jo mazāk emociju satur atgriezeniskā saite, jo ātrāk un efektīvām abas puses tiks pāri konkrētajai situācijai (cerams, pat labāk nekā iepriekš).