Izstāsti savam darbiniekam cilvēcīgā valodā - kāds ir tavs un viņa kopdarba mērķis, ko vēlaties sasniegt, kāpēc tieši viņš tev ir vajadzīgs, kas ir uzņēmuma vīzija. Stāstu veidošanas (
storrytelling) prasmes nav domātas, lai tu darbiniekiem stāstītu pasakas, bet, lai precīzi noformulētu sava produkta un pakalpojuma jēgu un padarītu to saprotamu saviem darbiniekiem.
Veido darba vidi tādu, kas vairāk atbilst katra cilvēka individuālajām vajadzībām, protams, iespēju robežās. Ja vēlies strādāt no mājām – lūdzu, ja vēlies nākt uz darbu 11 - tas ir iespējams, ja vēlies dienas vidū nosnausties vai meditēt – mums tam ir risinājums. Jo vairāk pietuvosies cilvēka ikdienai, jo lielākas iespējas, ka darbiniekam būs sajūta – "mani saprot".
Jau šobrīd pasaulē tiek daudz strādāts pie tā, lai mainītu sabiedrībā stingri iesakņojušos pārliecību, ka darba ritms ir iespējams tikai no pirmdienas līdz piektdienai ar 40 stundām vienā nedēļā. Šeit viens no modeļiem, ko vērts papētīt kā iespējams dalīt darba laiku –
Compressed Work Schedule.