Veicot paaudžu salīdzinājumu, tika konstatēti faktori, kas palīdz būt vairāk iesaistītiem katrai no tām. Z paaudze par galveno nosauca: „Labi organizēts un kontrolēts mans/manas komandas darbs, un redzams ieguldījums uzņēmuma merķu sasniegšanā", milleniāļi un X paaudze – „Piekļuve darba datiem jebkurā laikā un iespēja efektīvi strādāt attālināti", savukārt, baby boomers: „Tas, ka mans vadītājs pārrauga manus uzdevumus un var veiksmīgi sabalansēt manu darba slodzi".
Visdrīzāk, ja netiks samazināta to faktoru ietekme, kas samazina iesaisti, tad, tikai veicinot pozitīvo motivātoru palielināšanos, darbinieku produktivitāte nepalielināsies. Jāmin arī, ka uzņēmums nevar tiešā veidā ietekmēt, vai darbiniekam patiks viņa izvēlētais amats un citus ļoti personiskos konstruktus, tomēr, rūpējoties par sabalansētu slodzi, izskaidrojot darba nozīmi un jēgu, palielinot novērtējumu par padarīto, šīm darbībām kopumā būtu jāpalielina darbinieka prieks un degsme ikdienas procesos.