Uzņemot komandā jaunu kolēģi, komunikācija ir ļoti būtiska un sākumposmā prasa vairāk laika gan strādājot uz vietas, gan attālināti. Tomēr šā brīža situācijā, darba vadītājs nevar ieraudzīt rūpes kolēģa sejā un nojaust par neizteiktu problēmu. Līdz ar to, jaunajam darbiniekam ir jājūtas brīvi uzrunāt kolēģus, lai noskaidrotu sev neskaidros jautājumus. Svarīgi jaunajam kolēģim sniegt uzticēšanos un drošības sajūtu. Ideāli, ja pieejams ir gan darbu vadītājs, gan mentors, taču visu sākuma laiku noteikti ir jābūt kādam kolēģim, pie kura var vērsties ar jebkuru jautājumu. Šim mērķim ir jābūt skaidriem visiem komunikācijas kanāliem, kuros var uzdot jautājumus, kas prasa ātras atbildes – vai tas būtu darba čats, Whatsapp vai jebkas cits. Paši izmantojam Google kalendāra iespējas citiem kolēģiem padarīt redzamu savu kalendāru, lai varam ērti plānot sapulces visiem iesaistītajiem izdevīgos laikos.
Jāuzsver, ka sākumposmā ļoti svarīgi būtu katru dienu plānot laiku arī individuālai sarunai ar jauno kolēģi. Sarunas laikā ir daudz vieglāk definēt neskaidros jautājumus, kas var būt apgrūtinoši, ja vadītājs atvērts tikai sarakstei. Turklāt saruna arī darba vadītājam ļaus vieglāk novērtēt, cik labi kolēģis saprot un spēj izpildīt uzdoto.