Šajos gadījumos konkrētai darbinieku grupai tiek veidotas vairāk pakāpju mācību programmas kā nepārtraukts process. Katrs nākamais posms tiek atvērts tikai pēc iepriekšējo darbību paveikšanas, papildus tiek veidoti biznesa mērķi, piemēram, konkrēta apgrozījuma sasniegšana noteiktai produktu grupai. Šādas mācību kampaņas ir visveiksmīgākās, ja paralēli notiek motivācijas un darbinieku iesaistes pasākumi – iegūti punkti par noteiktu mācību un biznesa rezultātu sasniegšanu, sacensības vairāku filiāļu starpā, pieredze apmaiņas diskusijas un dalīšanās ar mācību atziņām.
Šajā stratēģijā veiksmīgs risinājums ir izmantot Branchtrack simulācijas, kas interaktīvā veidā diagnosticē, vai darbinieks izvēlas atbilstošāko rīcību realitātei pietuvinātā situācijā. Papildus cita veida jauktā tipa mācību programmas elementiem ir iespējams izmantot uzņēmumam pielāgotas klientu apkalpošanas vai pārdošanas situāciju e-simulācijas, piemēram,
https://www.branchtrack.com/projects/hvratp3f.
No vienas puses izaicinošais saturs un darbinieku grupas specifika pieprasa augsta līmeņa e-mācību platformas funkcionalitāti. No otras puses, vienai kampaņai nav jēgpilni ieviest e-mācību platformu, tāpēc visbiežāk uzņēmumi izvēlas e-mācību platformu īrēt. Šādām vajadzībām uzņēmums INTEA Baltijas tirgū piedāvā CrossKnowledge e-mācību platformā izveidot klienta profilu un atbalstīt šādu kampaņu veiksmīgu norisi.